Gå til hovedinnhold

Salgsbetingelser

Det tilbys sikker betaling med Vipps via Vipps, og VISA/Mastercard/AMEX via Verifone.

Selger: 

  • Den enkelte Sabrura Sticks & Sushi avdeling
  • For informasjon om denne se menyvalget «Restauranter»
  • Kontakt oss: https://www.sabrurasushi.no/kontakt-oss/

Kjøper: 

  • Personen som er registrert som kjøper i bestillingen. 
  • Priser og merverdiavgift 
  • Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift. 

Frakt 
Alle kjøp på/ved Sabrura Sticks & Sushi sine utsalgssteder, avhentes lokalt på stedet. Frakt er derfor ikke relevant. 

Betalingsvilkår 
Du kan bruke VISA/Mastercard/AMEX og Vipps når du handler. 

Selger kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selger til kjøper.

Dersom Kjøper bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Personopplysninger 
Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen informasjon under Personvern i footer.  Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Sabrura Sticks & Sushi sine utsalgssteder vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke. 

Kortinformasjon 
Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Elavon, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. 

Avbestilling 
Kostnadsfri avbestilling dagen før.

Reklamasjon 
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi selger skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven). 

Angrerett 
Kontakt Sabrura Sticks & Sushi på e-post: https://www.sabrurasushi.no/kontakt-oss/ ved spørsmål rundt angrerett.

Uavhentede varer 
Varer som ikke blir hentet innen 30 minutter etter avtalt hentetid på Sabrura Sticks & Sushi sine utsalgsteder blir belastet med bestilt beløp. 

Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.  Sabrura Sticks & Sushi sine utsalgssteder vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.