Ofte stilte spørsmål
Lurer du på noe? Denne siden inneholder en liste over de mest stilte spørsmålene med svar for å hjelpe deg å få en bedre forståelse av hva vi gjør og hvordan vi jobber
- Når har dere buffet?
- Alle våre restauranter har buffetservering under hele åpningstiden deres. Du finner informasjon om hver enkelt restaurant sine åpningstider i appen, eller her på våre hjemmesider
- Kan jeg bestille bord?
- Mange av våre restuaranter har bordbestilling, men ikke alle. Du ser om din restaurant har booking i restaurantlista ved at du velger den aktuelle restauranten. Finner du ingen ledige bord kan du ringe direkte til restauranten å høre.
- Kan jeg avbestille en bordbooking?
- Det kan du, ring direkte til restauranten du har booket hos og de vil hjelpe deg.
- Når har dere åpent?
- Informasjon om åpningstider finner du i appen vår eller her på våre nettsider.
- Kan vi ta med medbrakt drikke hos dere?
- Vi selger drikke selv, så det er ikke lov til å ta med medbrakt drikke hos oss, da verken med eller uten alkohol.
- Er all sushien deres fersk og laget i restauranten?
- Ja. Hos oss får du alltid dagsfersk sushi.
- Jeg har glutenallergi, har dere noe som passer for meg?
- Alle våre makimenyer kan tilpasses og lages glutenfritt. Snakk med en av våre servitører så får du god informasjon. Se vår allergenmeny her.
- Jeg er allergisk mot nøtter, har dere noe som passer for meg?
- Se vår allergenmerking i menyen eller på buffeten for innhold i hver enkelt rett, eller spør en av våre servitører.
- Har dere vegetaralternativer på buffeten?
- Det har vi. Vi har ulike varmretter, to maki og flere tilbehør som er vegetar.
- Er maten deres halal?
- Våre Satay kyllingsticks er halal.
- Hva har dere på menyen?
- Har dere takeaway?
- Ja, alle våre restauranter tilbyr takeaway. Hvis du bestiller på våre nettsider så har vi maten klar til deg når du kommer. Du kan også komme innom våre restauranter for å bestille direkte.
- Kan jeg avbestille en bestilling via netthandelen?
- Ring direkte til restauranten så vil de hjelpe deg og se hva som er mulig.
- Hvor finner jeg kvitteringen min for nettkjøp?
- Kvitteringen for nettkjøp finner du i brukeren din her inne i netthandelen om du har lagd deg en bruker. Har du ikke en bruker så tar du med kvitteringen fra restauranten når du henter maten.
- Tilbyr dere levering?
- Vi har ikke levering i egen regi, men flere av våre restauranter tilbyr levering via Foodora og Wolt.
- Kan man kjøpe gavekort hos dere?
- Gavekort kan kjøpes i alle våre restauranter. Vi har dessverre ikke et alternativ for salg online ennå.
- Hvor mye koster buffeten?
- Prisen på buffet er kr 229,- frem til kl. 14 på ukedager. Etter kl. 14 på ukedager og hele dagen i helger er prisen 279,-. Du forsyner deg selv, og kan spise så mye du vil.
- Har dere barnemeny?
- Alle barn har en fordelaktig pris på vår buffet: barn under 6 år spiser gratis i følge med en betalende voksen. Barn under 12 år betaler halv pris på buffet i følge med en betalende voksen. Vi kan også tilby en barnekombo, se vår meny for mer informasjon.
- Har dere barnestoler?
- Ja, hos oss finner du barnestoler.
- Har dere uteservering?
- Noen restauranter har uteservering, men ikke alle. Ta direkte kontakt med den aktuelle restauranten for å forhøre deg om hva de kan tilby.
- Har dere alkoholservering?
- Flere av våre restauranter har det. Ta direkte kontakt med den aktuelle restauranten for å forhøre deg om hva de kan tilby.
- Tilbyr dere firmaavtale/Kan man være en fakturakunde hos dere?
- Firma med organisasjonsnummer kan få fakturaavtale med oss om man blir godkjent.
- Trøbbel med APPen?
- Jeg hadde 9 stempler på lojalitetskortet mitt og nå er alle forsvunnet?
- Vårt lojalitetskort er lagt opp slik at du får hver 10. buffet hos oss gratis. Det som derfor skjer når du når 9 stempler er at det genereres en kupong med en gratis buffet og kortet nuller seg ut slik at du kan spare opp på nytt. Kupongen med gratis buffet er gyldig i 3 måneder og du finner den i appen under "kuponger".
- Jeg fikk ikke stempelet mitt fra siste besøk
- Forsøk å oppdater siden med lojalitetskortet ved å "dra ned" skjermbildet. Kommer det fortsatt ikke frem så kontakt restauranten du spiste i og de vil hjelpe deg.
- Appen står bare å snurrer eller andre problemer med at den ikke vil fungere
- Slett appen fra din telefon og last den ned på nytt igjen. Det bruker å løse mange problemer.
- Jeg hadde 9 stempler på lojalitetskortet mitt og nå er alle forsvunnet?