Gå til hovedinnhold
Sabrura Sticks & Sushi

Ofte stilte spørsmål

Lurer du på noe? Denne siden inneholder en liste over de mest stilte spørsmålene med svar for å hjelpe deg å få en bedre forståelse av hva vi gjør og hvordan vi jobber

  • Når har dere buffet?
    • Alle våre restauranter har buffetservering hver dag. Du finner informasjon om hver enkelt restaurant sine åpningstider i appen, eller her på våre hjemmesider
  • Kan jeg bestille bord?
    • Ikke alle våre restauranter har bordbestilling. Du finner link til bordbestilling her på våre hjemmesider.
  • Når har dere åpent?
    • Informasjon om åpningstider finner du i appen vår eller her på våre nettsider
  • Jeg har glutenallergi, har dere noe som passer for meg?
    • Alle våre kombomenyer kan tilpasses og lages glutenfritt. Snakk med en av våre servitører så får du god informasjon.
  • Jeg er allergisk mot nøtter, har dere noe som passer for meg?
    • På vår buffet inneholder flere retter nøtter, se allergenlapper på buffet eller spør en av våre servitører
  • Hva har dere på menyen?
  • Har dere takeaway?
    • Ja, alle våre restauranter tilbyr takeaway. Hvis du bestiller på våre nettsider så har vi maten klar til deg når du kommer. Du kan også komme innom våre restauranter for å bestille direkte.
  • Tilbyr dere levering?
    • Vi har ikke levering i egen regi, men flere av våre restauranter tilbyr levering via Foodora og Wolt.
  • Hvor mye koster buffeten?
    • Prisen på buffet er kr 199,- frem til klokken 13. Etter klokken 13 på ukedager og hele dagen i helger er prisen 239,-. Du forsyner deg selv, og kan spise så mye du vil.
  • Har dere barnemeny?
    • Vi har ikke en egen barnemeny. Alle barn har imidlertid en fordelaktig pris på vår buffet: barn under 6 år spiser gratis i følge med en betalende voksen. Barn mellom 6 -12 år betaler halv pris på buffet i følge med en betalende voksen..