Ofte stilte spørsmål
Lurer du på noe? Denne siden inneholder en liste over de mest stilte spørsmålene med svar for å hjelpe deg å få en bedre forståelse av hva vi gjør og hvordan vi jobber
- Når har dere buffet?
- Alle våre restauranter har buffetservering hver dag. Du finner informasjon om hver enkelt restaurant sine åpningstider i appen, eller her på våre hjemmesider
- Kan jeg bestille bord?
- Ikke alle våre restauranter har bordbestilling. Du finner link til bordbestilling her på våre hjemmesider.
- Når har dere åpent?
- Informasjon om åpningstider finner du i appen vår eller her på våre nettsider
- Jeg har glutenallergi, har dere noe som passer for meg?
- Alle våre kombomenyer kan tilpasses og lages glutenfritt. Snakk med en av våre servitører så får du god informasjon.
- Jeg er allergisk mot nøtter, har dere noe som passer for meg?
- På vår buffet inneholder flere retter nøtter, se allergenlapper på buffet eller spør en av våre servitører
- Hva har dere på menyen?
- Har dere takeaway?
- Ja, alle våre restauranter tilbyr takeaway. Hvis du bestiller på våre nettsider så har vi maten klar til deg når du kommer. Du kan også komme innom våre restauranter for å bestille direkte.
- Tilbyr dere levering?
- Vi har ikke levering i egen regi, men flere av våre restauranter tilbyr levering via Foodora og Wolt.
- Hvor mye koster buffeten?
- Prisen på buffet er kr 199,- frem til klokken 13. Etter klokken 13 på ukedager og hele dagen i helger er prisen 239,-. Du forsyner deg selv, og kan spise så mye du vil.
- Har dere barnemeny?
- Vi har ikke en egen barnemeny. Alle barn har imidlertid en fordelaktig pris på vår buffet: barn under 6 år spiser gratis i følge med en betalende voksen. Barn mellom 6 -12 år betaler halv pris på buffet i følge med en betalende voksen..