Gå til hovedinnhold

Ofte stilte spørsmål

Lurer du på noe? Denne siden inneholder en liste over de mest stilte spørsmålene med svar for å hjelpe deg å få en bedre forståelse av hva vi gjør og hvordan vi jobber

  • Når har dere buffet?
    • Alle våre restauranter har buffetservering under hele åpningstiden deres. Du finner informasjon om hver enkelt restaurant sine åpningstider i appen, eller her på våre hjemmesider
  • Kan jeg bestille bord?
    • Mange av våre restuaranter har bordbestilling, men ikke alle. Du ser om din restaurant har booking i restaurantlista ved at du velger den aktuelle restauranten. Finner du ingen ledige bord kan du ringe direkte til restauranten å høre. 
  • Kan jeg avbestille en bordbooking?
    • Det kan du, ring direkte til restauranten du har booket hos og de vil hjelpe deg. 
  • Når har dere åpent?
    • Informasjon om åpningstider finner du i appen vår eller her på våre nettsider.
  • Kan vi ta med medbrakt drikke hos dere?
    • Vi selger drikke selv, så det er ikke lov til å ta med medbrakt drikke hos oss, da verken med eller uten alkohol. 
  • Er all sushien deres fersk og laget i restauranten?
    • Ja. Hos oss får du alltid dagsfersk sushi.
  • Jeg har glutenallergi, har dere noe som passer for meg?
    • Alle våre makimenyer kan tilpasses og lages glutenfritt. Snakk med en av våre servitører så får du god informasjon. Se vår allergenmeny her.
  • Jeg er allergisk mot nøtter, har dere noe som passer for meg?
    • Se vår allergenmerking i menyen eller på buffeten for innhold i hver enkelt rett, eller spør en av våre servitører.
  • Har dere vegetaralternativer på buffeten?
    • Det har vi. Vi har ulike varmretter, to maki og flere tilbehør som er vegetar.
  • Er maten deres halal?
    • Våre Satay kyllingsticks er halal. 
  • Hva har dere på menyen?
  • Har dere takeaway?
    • Ja, alle våre restauranter tilbyr takeaway. Hvis du bestiller på våre nettsider så har vi maten klar til deg når du kommer. Du kan også komme innom våre restauranter for å bestille direkte.
  • Kan jeg avbestille en bestilling via netthandelen?
    • Ring direkte til restauranten så vil de hjelpe deg og se hva som er mulig. 
  • Hvor finner jeg kvitteringen min for nettkjøp?
    • Kvitteringen for nettkjøp finner du i brukeren din her inne i netthandelen om du har lagd deg en bruker. Har du ikke en bruker så tar du med kvitteringen fra restauranten når du henter maten. 
  • Tilbyr dere levering?
    • Vi har ikke levering i egen regi, men flere av våre restauranter tilbyr levering via Foodora og Wolt.
  • Kan man kjøpe gavekort hos dere?
    • Gavekort kan kjøpes i alle våre restauranter. Vi har dessverre ikke et alternativ for salg online ennå.
  • Hvor mye koster buffeten?
    • Prisen på buffet er kr 229,- frem til klokken 13 på ukedager. Etter klokken 13 på ukedager og hele dagen i helger er prisen 279,-. Du forsyner deg selv, og kan spise så mye du vil.
  • Har dere barnemeny?
    • Alle barn har en fordelaktig pris på vår buffet: barn under 6 år spiser gratis i følge med en betalende voksen. Barn under 12 år betaler halv pris på buffet i følge med en betalende voksen. Vi kan også tilby en barnekombo, se vår meny for mer informasjon.
  • Har dere barnestoler?
    • Ja, hos oss finner du barnestoler. 
  • Har dere uteservering?
    • Noen restauranter har uteservering, men ikke alle. Ta direkte kontakt med den aktuelle restauranten for å forhøre deg om hva de kan tilby.
  • Har dere alkoholservering?
    • Flere av våre restauranter har det. Ta direkte kontakt med den aktuelle restauranten for å forhøre deg om hva de kan tilby.
  • Tilbyr dere firmaavtale/Kan man være en fakturakunde hos dere?
    • Firma med organisasjonsnummer kan få fakturaavtale med oss om man blir godkjent. 
  • Trøbbel med APPen?
    • Jeg hadde 9 stempler på lojalitetskortet mitt og nå er alle forsvunnet?
      • Vårt lojalitetskort er lagt opp slik at du får hver 10. buffet hos oss gratis. Det som derfor skjer når du når 9 stempler er at det genereres en kupong med en gratis buffet og kortet nuller seg ut slik at du kan spare opp på nytt. Kupongen med gratis buffet er gyldig i 3 måneder og du finner den i appen under "kuponger". 
    • Jeg fikk ikke stempelet mitt fra siste besøk
      • Forsøk å oppdater siden med lojalitetskortet ved å "dra ned" skjermbildet. Kommer det fortsatt ikke frem så kontakt restauranten du spiste i og de vil hjelpe deg. 
    • Appen står bare å snurrer eller andre problemer med at den ikke vil fungere
      • Slett appen fra din telefon og last den ned på nytt igjen. Det bruker å løse mange problemer.